sobota, 15 sierpnia 2015

Violetta Lux 3/15 Wydanie koncertowe!

Wczoraj wyszedł najnowszy magazyn Violetta Lux3/15 Wydanie Koncertowe jesteście ciekawi co było w środku. Dowiecie się tego czytając tego posta!




KONCERTOWE ŻYCIE
Dzięki Violetta Live Tour 2015 na scenie ożywają emocje i wraca niesamowita atmosfera serialu! Jak to przeżywają aktorzy?
Tylko u nas -wyjątkowe wywiady!

CO NOWEGO?
Na samo wspomnienie koncertu Martina nie posiada się z radości:,, Nowe piosenki, nowa choreografia i jeszcze wszyscy mamy nowe piękne kostiumy! Moje sukienki i buty są niesamowite! Jestem przeszczęśliwa!".

Mercedes dodaje:,,W tym roku tańczymy i śpiewamy jeszcze więcej niż podczas Violetta in Concert 2014. Odwiedzamy też nowe miasta i kraje. Bardzo się cieszę,że będę mogła wystąpić przed nową publicznością, a także fanami, którzy byli już na naszych koncertach w zeszłym roku".

Ale największe wrażenie wywiera scena.
Jak mówi Alba:,, Na scenie są nowe ekrany, które wyglądają niesamowicie!"

WIELKIE NADZIEJE
Dzięki zeszłorocznemu doświadczeniu wszyscy aktorzy są pewniejsi siebie i w pełni przygotowani do występów na żywo. Ich uczucia i oczekiwania związane z nowym tournée też są inne.,,Znam już swoich kolegów ze sceny,więc więź i komunikacja między nami jest jeszcze silniejsza". Mówi Jorge . A Facundo dodaje:,,Czuję,że wszyscy jesteśmy spokojni i odprężeni. W tym roku koncerty sprawiają nam jeszcze więcej radości. Bogactwo dekoracji, nowe choreografie- udział w koncercie to naprawdę wielka przyjemność".

Samuel ma takie samo wrażenie:,, W zeszłym roku czułem większą presję, bo pierwszy raz jeździliśmy razem na koncerty. Teraz już wiem, jak to wszystko wygląda i bardzo mi się podoba ta produkcja, bo koncert jest bardzo dobry".

Diego stał się dojrzalszy:,, Bardzo wydoroślałem, także dzięki wsparciu i pomocy mojej dziewczyny", mówi ,, W sprawach zawodowych poprawiłem sprawność i koncentrację na scenie".

Ruggero cieszy się z nowych doświadczeń: ,, Każde tournée jest inne i każde uczy wielu nowych, ciekawych rzeczy, zwłaszcza gdy razem występujemy na scenie".


Martine uwielbia spotkania z nowymi fanami:,, Cieszę się, że mogliśmy znowu przyjechać do Europy. Publiczność we wszystkich krajach wita nas z entuzjazmem i koncertowanie dla naszych fanów jest za każdym razem fajniejsze. Violetta Live daje mi szansę występowania na scenie i jestem za to bardzo wdzięczna. Od zeszłego roku wiele się nauczyłam i mam nadzieję, że dalej będę się rozwijać jako artystka sceniczna. Aha, i podoba mi si, że na koniec koncertu śpiewam przebój Mam tę moc z filmu Kraina Lodu, ubrana w suknię Elsy!"

Violetta Lux 3/15 Wydanie koncertowe








W gazetce jest jeszcze wiele innych wywiadów min. z makijażystką Vanesą Aragon , stylistką fryzur Albą Esteban i z Pancho Cia - dyrektorem muzycznym Violetty i trenerem głosu. Jest też test i wiele innych!

               Spodobał wam się post? Chcecie takich więcej? Kupiliście lub skusicie się do kupna gazetki ,,Violetta Lux 3/15"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz