piątek, 3 czerwca 2016

Najpiękniejsze cytaty z Violetty [Part One]

Violetta... To zdecydowanie mój ulubiony serial. Lubię jeszcze kilka innych, lecz Violetta zajmuje szczególne miejsce w mym sercu. Jakaś jego część jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla serialu i aktorów. To się nigdy nie zmieni.
V-lovers forever...
W tym poście przedstawię wam kilka cytatów, wypowiedzi bohaterów.
Zapraszam!



,,Przy Tobie jestem inną osobą. Może miłość naprawdę zmienia ludzi?"
                                                                                               ~Ludmiła do Federico

,,Miłość nie ma końca. A jeśli ma, to musi być szczęśliwy koniec"
                                                                                                ~ Andres na swoim blogu

                                                                                      ~ Leon i Violetta 
                                                     

,,- Po tym wszystkim co się stało zawsze będę słuchać głosu mojego serca.- A co ono teraz mówi?- Chcesz wiedzieć co mówi?- Tak:- No dobrze powiem Ci. W tej chwili moje serce bije mocno, ale to bardzo mocno i mówi Leon, Leon, Leon... "
                                                                                           ~Leon i Violetta (cz.2) 


,,- Z miłością zawsze są problemy. To niewiarygodne.- Nie, nie, nie, nie. Tylko nie obwiniaj miłości. To my popełniamy błędy i rzucamy jej kłody pod nogi, ale miłość zawsze walczy i zwycięża."
                                                                                       ~Violetta i Francesca 

,,Obroniłam swoje uczucia, przezwyciężyłam strach i odkryłam swoje powołanie"
                                                                      ~Violetta 


,,-Siema Violetta. Co u Ciebie słychać? Jestem Robert, miś Robert. Co słychać, Violetta?  Jak mnie pogłaszczesz dam ci buziaka. To dla Ciebie... Co się stało?- Ty tak na serio?- Mówi do Ciebie Robert... Co się stało? To prezent.- Dobrze się czujesz, tato?- Wolałabyś żyrafę?"
                                                                                    ~German i Violetta 


,, Marzenia są po to aby je spełniać. Musicie pokazać światu, że macie talent. Ludzie muszą Was usłyszeć!"
                                                                ~Angie

,,-Każdy ma swoją drogę, prawda? Każdy ma swój cel, który chce osiągnąć ale nikt nie wie jak skończy. I czasem pojawiają się nowe drogi a my możemy nimi podążać. Popatrz na mnie na przykład. Kiedy wróciłem do Buenos Aires nienawidziłem muzyki, nie chciałem o niej słyszeć w ogóle, a teraz spójrz Violetta cały czas śpiewa, ja ciągle gram na pianinie. Chcę ci powiedzieć, że każdy ma swoją drogę, ale to do nas należy wybór. My decydujemy jaka ona jest. Ludmiła, zawsze masz prawo zmienić swoją drogę. A jeśli zaszłaś aż daleko jak twierdzisz, nie wiem dlaczego czujesz się samotna. Możesz zmienić swoją drogę, albo zostać na tej i pozwolić, żeby inni Ci towarzyszyli, wiesz? Nie jesteś sama..."
                                                                                                           ~German do Ludmiły

,,Kocham Cię i wiem, że to będzie trudne, ale ważne rzeczy zwykle są trudne, a ja chcę być z Tobą!"                                                                                                         ~Diego do Fran

3 komentarze:

  1. Te emocje!
    Awww
    Leonetta
    Fedemiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne cytaty. Ja najbardziej lubiłam z serialu Fedemiłę, Olgę i Camilę, a Ty?

    Mój blog o Disneyu, na który serdecznie zapraszam ( klik )

    OdpowiedzUsuń
  3. 55 yrs old Mechanical Systems Engineer Kleon Jesteco, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Cold Turkey and Creative writing. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 500 Mondial Spider Series I. zasoby

    OdpowiedzUsuń