piątek, 3 czerwca 2016

Długie czy Krótkie? Proste czy Kręcone? [Fryzury gwiazd]


Hej, hej, hej! Witam w pierwszym poście z serii ,,Fryzury Gwiazd". Jak możecie się domyślić po tytule będę oceniała fryzury gwiazd i pisała, w której Moim Zdaniem  jej lepiej.
To tylko moje zdanie!


Sabrina Carpenter


                                             Loki vs Proste?






Dla mnie Sabrina w obu stylizacjach wygląda świetnie, ale jeśli miałabym wybrać, wybrałabym loki.
Bardziej do mnie przemawiają, odmładzają Sab (jej nie trzeba odmładzać), a proste dodają jej kilku lat. Loki zaś dodają jej takiego luźnego i młodzieńczego wyglądu.




Bridgit Mendler




                                                               Długie vs Krótkie?








Krótkie. Idąc poprzednim tropem możemy zauważyć, że na zdjęciu z długimi włosami Bridgit wygląda starzej, choć jest młodsza.




Krótkie włosy dodają jej świeżości, ,,wyglądają bardziej nowocześniej niż kilkumetrowe kosmyki".





Stefanie Scott








                                                         Blond vs Brąz vs Rudy





Brąz czy Blond?  Moim zdaniem rudy kolor już na wstępie odpada, a zaraz po nim brązowy. 
Stefanie zostań przy swoim naturalnym kolorze- blondzie




To już tyle w tym poście. W następny porównam kolejne trzy gwiazdy i ich fryzury.
Pamiętajcie, że to moje zdanie.
Zgadzacie się z moją opinią?
A może wasza jest zupełnie inna?
Napiszcie w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz