sobota, 12 września 2015

Wywiad z Albą!!!

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej o Albie? Tak? Musisz koniecznie przeczytać ten wywiad!
 Jak twoja postać zmieniła się przez te lata?


Naty jest miła nie ma wątpliwości.
Przytakuje Ludmile nawet w złej sprawie,
ale tylko dlatego, że zależy jej na przyjaciółce. W trzecim sezonie bardzo zbliża się do Camili i wciąż jest postacią pozytywną mimo, że przez przyjaźń z Ludmiłą podejmuje złe decyzje.




A ty? Jaki wpływ miała na ciebie ta rola?


Gra w serialu wiele mnie nauczyła. Zrozumiałam, że mogę robić różne rzeczy samodzielnie. Mogę podróżować po świecie i-jak to się mówi w Hiszpanii -,, wyciągać kasztany z ognia"bez pomocy rodziców. Przez te lata bardzo dojrzałam, głównie dzięki tej pracy.



Jak myślisz, co za 10 lat będziesz pamiętać z gry w serialu?


To jest początek mojej kariery. Myślę, że zapamiętam odwiedzone kraje i poznanych ludzi. Dla mnie to ogromna zmiana w sposobie życia. Mam nadzieję, że w przyszłości będę postrzegała ten czas jako pierwsze kroki w długiej karierze aktorskiej. Jaki piękny początek, prawda?
To moje wielkie marzenie-być dobrą aktorką!



Co było dla ciebie największym wyzwaniem?


Zdecydowanie oddalenie od rodziny. Musiałam się przyzwyczaić do zupełnie innych relacji z najbliższymi, rozmów przez kamerę internetową i mieszkanie z dala od domu. Z jednej strony to było bolesne, ale z drugiej - pomogło mi dorosnąć.




Skoro o rodzinie mowa, w serialu masz siostrę. Jak się między wami układa?


Postać ma na imię Arlena, aktorka zaś nazywa się Lucia Gil. Mogę powiedzieć, że to świetna piosenkarka. Za dziesięć lat będę się pewnie chwaliła, że ją poznałam.
Jest wspaniała, a z uwagi na różnicę wieku naprawdę traktuję ją jak młodszą siostrę.
Gdy nagrywamy jakieś sceny i słyszę, jak ona śpiewa, napawa mnie to dumą. Podziwiam ją jest niezwykła.



O czym marzysz?


Pragnę pracować w branży filmowej. Wcześniej moim celem było zdobycie sławy w Hiszpanii. Dzisiaj chcę,,podbić" świat. Wiem, że przede mną długa droga
i muszę nią podążać krok po kroku. Mam nadzieję, że uda mi się iść nią dalej i utrzymywać się z pracy, którą sobie wybrałam.

wywiad pochodzi z magazynu,,Violetta. Oficjalny magazyn"


Podobał wam się wywiad? Chcecie więcej wywiadów? Piszcie o kim? O Samu? O Niko? O Ruggero? O Jorge? O Lodo? O Mechi? O Tini? O Facu? O Albie? O Cande?

1 komentarz: