piątek, 27 maja 2016

[Recenzja] Świat Cande.

Candelaria Molfese - popularna, argentyńska gwiazda, głównie znana z roli Camili Torres w serialu ,,Violetta".



  Powiem szczerze, że nie mogłam się jej doczekać, a przez problemy przyszła dopiero kilka tygodni później. Ok, Ok, nie będę się rozpisywała na temat moich przygód i skupię się na książce.
 Okładka jest naprawdę niesamowita - skromna, ale i urocza, dziewczęca - w stylu Cande! Po przeczytaniu książek Tini i Lodo myślałam, że ta będzie bardzo podobna. O nie! Myliłam się! Powiedziałabym, że to taki poradnik  - znajdziemy tu przepisy, pomysły na ciekawe fryzury itp. Jest to także pamiętnik. Pamiętnik Cande, ale i również nasz! Możemy samemu wykonać notatki, rysunki, powklejać zdjęcia - świetnie się bawić. Moim zdaniem świetny pomysł. Z książki możemy dowiedzieć się bardzo, bardzo dużo o pannie Molfese min. o jej rodzinie, zwyczajach, obsesjach, pasjach i wiele, wiele innych. To gratka nie tylko dla jej największych fanów!





Więc tak : Moim zdaniem ta książka zdecydowanie zasługuje na 10/10! Mimo, iż nie jestem jakąś największą fanką Cande, to wręcz ,,pożerałam" tą książkę! Jestem pewna, że jeszcze nie raz do niej wrócę, by zaczerpnąć porad dotyczących gotowania czy makijażu. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że naprawdę jest warta swojej ceny i warto mieć ją w swojej biblioteczce.






Za książkę z całego serca dziękuję wydawnictwu Rebis!DZIĘKUJĘ!

1 komentarz:

  1. Nie mam tej książki, ponieważ nie przepadam za Cande, ale jak napisałaś jest ona bardzo świetna dla jej fanów i nie tylko.
    Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń