sobota, 30 lipca 2016

[Moje Top 5] Księżniczki Disney'a + Konkurs

Hej, hej, hej! Dzisiejszy post poświęcony moim ulubionym Księżniczkom Disney'a jest rozpoczęcie nowej serii Moje Top 5. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i swoje zdanie wyrazicie na dole ;)
Chciałabym również dodać iż niedługo będziemy obchodzić rocznicę bloga. Z tej okazji chciałabym zorganizować konkurs. Musi jednak chcieć go wiele osób, dlatego piszcie czy wzięlibyście w Nim udział i jakie chcielibyście nagrody? 
Liczę na Waszą aktywność!
Zapraszam!
5. Elsa
Elsa to młoda księżniczka, która przez "nieokrzesaną" moc i stratę rodziców zagubiła się. Była w rozsypce, 
a wspomnienia z dzieciństwa, kiedy jeszcze ''przyjaźniła" się z siostrą wciąż w Niej żyły i nie dawały spokoju. 
Postać tej dziewczyny pokazuje, że każdy czasami schodzi na zły tor, ale najważniejsze jest, by się pozbierać i "zejść na dobrą drogę". 
To także historia siostrzanej miłości. Mimo, że Elsa odpychała siostrę, to tak naprawdę Anna i jej bezpieczeństwo było dla Niej najważniejsze. 
,,Ja wolę zostać tutaj. Sama. Tutaj mogę być sobą... Nikogo nie krzywdząc"  ~ Elsa
Elsa from Disney's Frozen.png
4. Merida
Merida to zdecydowanie jedna z najodważniejszych księżniczek Disney'a. Sam tytuł Merida Waleczna już wiele na mówi.... Dziewczyna z łukiem na koniu. Przypomina mi waleczną Katniss. 
Merida nigdy się nie poddawała, choć łatwo nie było. W przypływie emocji popełniła błąd, który ciężko było naprawić. Ona jednak walczyła do końca, była gotowa ponieść wiele konsekwencji, ale to nie one były ważne, musiała naprawić to co zepsuła.
Za wszelką cenę...
,, Niektórzy mówią nad losem nie da się zapanować, że przeczenia nic nie zmieni. Ale ja wiem swoje. Los jest częścią Naszego życia. Trzeba trochę odwagi, by to zrozumieć'' ~ Merida
Merida disney.png
3. Kopciuszek
Kopciuszek - to chyba jednak z ulubionych bajek, jak i Księżniczek mojego dzieciństwa. Uwielbiam oglądać setki razy jak Kopciuszek ze zwykłej szarej myszki przemienia się w przepiękną księżniczkę. 
Życie każdego może w mgnieniu oka diametralnie się zmienić. Zarówno na dobre ja i na złe.
Strata ojca, życie z okropną macochą i jej córkami...
Pojawienie się ''magicznej wróżki'', poznanie miłości swojego życia...
Wszystko może się zmienić i da się zmienić.
,, Oczami mów, uśmiechem mów. Niech serce trzepocze jak ptak" ~ Kopciuszek
2. Arielka
Arielka od zawsze była jedną z moich ulubionych księżniczek.
Przepiękna syrena pływająca pośród fal. 
Któżby tak nie chciał?
Dziewczyna pragnęła jednak ponad wszystko posiadać nogi i żyć w świecie ludzi. Poświęciła wiele by to marzenie spełniło się.
Przebyła długą i ciężką drogę...
,,Chcę mieszkać tam, kiedy jest cień lub w słońcu brodzić dzień cały.  Wśród ludzi żyć, w ich świecie być..." ~ Arielka     
                                                         
1. Jasmine
To zdecydowanie Moja ulubiona Księżniczka Disney'a. Może to dlatego, że trochę jestem do Niej podobna? Od zawsze mnie intrygowała...
W pałacu czuła się jak w klatce, więc postanowiła uciec. Przebrała się za wieśniaczkę i nie zważała na wygody. Chciała być po prostu wolna.
Poznała tam chłopaka, w którym się zakochała, ale co zrobić gdy ojciec chce wydać Cię za mąż za innego mężczyznę?
,,Ja nie chcę się zmuszać do małżeństwa. Wyjdę za mąż, ale tylko z miłości" ~  Jasmine
                                                         

7 komentarzy:

  1. Katniss na koniu... Tak się śmiałam : ) Cudowny post, poza jednym - Elsa nie jest księżniczką. Zgadzam się z Tobą w większości wyborów, jednak ja najbardziej lubię Elsę, a za Meridą nie przepadam... Ciekawy pomysł z tym konkursem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię chyba Meridę <3
    Fajny pomysł z konkursami. Może na jakąś książkę z Soy Luny?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Osobiście najbardziej lubię Meridę, a najmniej Jasminę, ale to kwestia gustu.
    simplyzosia.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ja uwielbiam Arielkę! Konkurs! Może coś z Violetty? Lub Soy Luby?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Ja bardzo lubię Jasminę oraz Małą Syrenkę ♥ Elsa też jest świetna!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń