środa, 10 sierpnia 2016

[Rocznica Bloga 3/7] Najpiękniejsze Cytaty Disney'a część druga

Hej, hej, hej! Witam Was w drugiej części najpiękniejszych cytatów Disney'a
Zapraszam!


,,Kto powiedział, że musimy dorosnąć?” ~ Walt Disney

,,Ja pragnę przygód, gdzieś w szerokim świecie. (…) Pragnę więcej niż los dać mi chce”
~ Piękna i Bestia

,,Baw się grzecznie z innymi dziećmi i żadnych bójek. Chyba, że ktoś zacznie Cię zaczepiać. Wtedy musisz skopać mu tyłek” ~ Mulan

,,Szukam miejsca odludnego, daleko stąd, gdzie przed niczym nie będę musiał się ukrywać, ani niczym martwić” ~ Król Lew 3

,,Musisz pomyśleć o czymś cudownym, a takie myśli uniosą Cie same w powietrzu” ~ Piotruś Pan

,,Serce jest bardzo trudno odmienić. Z głową można zawsze powalczyć” ~ Kraina Lodu

,,Czasami najmniejsze rzeczy zajmują najwięcej miejsca w Naszym sercu”~ Kubuś Puchatek

,,Jestem odważny kiedy trzeba. Odwaga to nie jest narażanie się bez potrzeby" ~ Król Lew

,,Zdarza się jednak, że czasem i krytyk musi zaryzykować. Dotyczy to przypadku, gdy dokona jakiegoś odkrycia i staje w jego obronie, bo świat często spogląda nieprzychylnie na nowych artystów i ich dzieła” ~ Ratatuj

,,Wszystkie Nasze marzenia mogą się spełnić. Jeśli tylko będziemy mieli odwagę za Nimi iść ~
Walt Disney

,,Spacerowaliśmy po lesie, rozmawialiśmy. A kiedy chciałam się z Nim pożegnać wziął w mnie w ramiona i wtedy... Obudziłam się” ~ Śpiąca Królewna

,,Wiesz co się robi jak życie dołuje? Mówi się trudno i płynie się dalej” ~ Gdzie jest Nemo?

,,Ukrywaj. Nie przeżywaj. Niech nie wie nikt” ~ Kraina Lodu

,,-Którą drogą mam pójść?
-To zależy od tego gdzie chcesz dojść...” ~ Alicja w Krainie Czarów

,,A co jeśli się okaże, że życie nie jest tak piękne jak mi się zdawało?” ~ Zaplątani

,, Został jeszcze jeden problem... Jak zniosę tęsknotę za Nią?” ~ Mała Syrenka



5 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award : )
    http://swiatzanki.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję❤
      Postaram się dodać jak najszybciej na bloga :)

      Usuń
  2. Jak świetnie, że zrobiłaś taki post! Kocham cytaty z Disney'a. ♥

    https://sofiacarsonpolska.blogspot.com/
    https://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam cytaty, dlatego też stworzyłam posty o takiej tematyce <3

      Usuń
  3. Wejdę, zobaczę, ale szczerze mówiąc wolałabym, aby reklama bez odnośnika do posta, bloga lądowała w zakładce ,,Twój Blog" ;)
    Kochani Zaglądajcie Tam! :)
    Ta zakładka naprawdę niw gryzie, a zostawianie Tam linków jest bardziej kulturalne. Sama często zostawiam linki do bloga na innych stronkach, ale oprócz tego czytam post i wyrażam swoje zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń