piątek, 12 sierpnia 2016

[Rocznica Bloga 5/7] LBA

Hej, hej, hej. Stop... Wszystkiego Najlepszego Nowości Disney'a!!! Tak to dziś. Dziś mija równy rok od rozpoczęcia Mojej blogowej historii. Historii, która czasami była ciężka, a chwile zawahania nie dawały za wygraną. Zawiesiłam bloga... Lecz jakaś magiczna siła znów splotła moją drogę z Tym blogiem dodając Mi nowych sił i pomysłów.
W dzisiejszym poście będzieci mogli się trochę o mnie do wiedzieć. A to wszystko za sprawą Zanki 1322 , która nominowała mnie do LBA.
Dziękuję.
Zapraszam!
1. Ulubiona książka?
Igrzyska Śmierci, Niezwykły Dar Diny i TNŻV

2. Jaki zespół, lub też piosenkarza czy piosenkarkę lubisz najbardziej?
Kocham Tini i Jorge. Bardzo lubię też Katy Perry i One Direction.

3. Lato czy zima?
Wiosna. :'P

4. Jak bardzo i czy w ogóle lubisz blogować?
Uwielbiam blogować. gdybym nie lubiła tego robić, to zajęłabym się czymś innym. Po co robić coś co nie sprawia Ci przyjemności?

5. Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga?
Czytałam wiele blogów o tematyce Violetta i Disney. Śledziłam również różne stronki, profile gwiazd. Pewnego dnia pomyślałam sobie ,,Hmmm. Może ja też założyłabym bloga?" Innego, Nowego... Mojego.
Zanim jednak moje plany weszły w życie minęło jednak trochę czasu...
12.08.2015 - Założyłam Bloga

6. Kino czy teatr?
Kino.
Jestem tam stałym bywalcem, więc...

7. Wolisz długie czy krótkie posty?
Moim zdaniem bloger powinien wiedzieć kiedy napisać dłuższego posta, kiedy krótszego. Nie lubię jak ktoś długo opisuje rzecz naprawdę nieważną, nieistotną, a gdy przechodzi do sedna sprawy opis jest króciutki, nie można niczego się z niego dowiedzieć. Króciutkie streszczenie.

8. Wolisz posty z dużą ilością zdjęć czy bez nich?
Tutaj Moim zdaniem też trzeba się kierować intuicją. W postach typu DIY czy w recenzjach nie może zabraknąć zdjęć. Jednak gdy ktoś co drugie zdanie wstawia zdjęcie, a w jednym poście znajdziemy ich miliony to nie jest za fajne. Szczególnie gdy strona się strasznie muli od nadmiaru zdjęć, które często w takich sytuacjach nie są potrzebne. W niektórych postach Moim zdaniem zdjęcia nie są w ogóle potrzebne.

9. Ulubiony kolor?
Fioletowy.

10. Czemu piszesz akurat na taki temat, na jaki piszesz?
Interesuję się Disney'em i jego produkcjami. Ten temat mi pasuję i czuję się w Nim dobrze.


11. Twoim zdaniem szklanka jest do połowy pełna czy pusta?
Dam taką życiową odpowiedź.
Szklanka jest do połowy pełna. Pełna naszych dotychczasowych przeżyć, doświadczeń, dróg przez, które przeszliśmy.
Szklanka jest do połowy pusta. Pusta, bo przecież wciąż jest wiele przeżyć do przeżycia, doświadczeń do doświadczenia i dróg do przejścia.

W najbliższym czasie dodam posta z pytaniami do osób, które ja nominuję.
Jeszcze raz Dziękuję za nominację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz