poniedziałek, 15 sierpnia 2016

[Rocznica Bloga 6/7] Powrót do szkoły z Disney'em

Hej, hej, hej! Witajcie w szóstym urodzinowym poście pokażę Wam wyprawkę szkolną Moją i Mojej młodszej siostry.  Tak, wiem, że Tydzień Rocznicy Bloga miał skończyć się w niedzielę, ale są wakacje, weekend, wyjazdy itp. Dlatego też z urodzinowym postem przychodzę do Was dzisiaj.
Zapraszam!


Niezbędnik Ucznia:

1. Plecak
Plecak- to chyba niezbędna rzecz każdego ucznia, choć można przecież ,,nosić książki w reklamówce" ;).
Musi być on odpowiednio duży i wytrwały. W sklepach znajdziemy miliony rodzai, firm, wzorów i kolorów. Jednym słowem ,,dla każdego coś dobrego". Każdy może dla Siebie znaleźć idealny plecak, który będzie dobrze się ,,sprawował" i idealnie opisywał jego osobowość. 
 Ja w tym roku postawiłam na plecak firmy Vans. Jeansowy plecak w białe gwiazdeczki świetnie nada się do nowej szkoły. Ozdobię go przypinkami z Disney'a i będzie idealnie.
Moja siostra pójdzie do szkoły z plecakiem, który rodzice zakupili jej w tamtym roku. To wytrzymały plecak z wizerunkiem Violetty, w sam raz dla takiego małego psotnika.

2. Piórnik
Piórnik- możemy w Nim trzymać kredki, długopisy, flamastry, co dusza zapragnie! Tak jak z plecakiem do wyboru są miliony rodzai, z wyposażeniem lub bez, dwukomorowy, a może tuba? Żółty czy zielony? Oto jest dopiero pytanie! 
Ja jest dopiero w ,,fazie poszukiwawczej" jeśli chodzi o piórnik, ale jedno wiem na pewno- wybiorę firmę Herlitz. Swój ,,stary" piórnik tej firmy używałam przez cztery lata i nie widać po Nim tego czasu. Jak na taki czas użytku jest w świetnym stanie. 
Siostra wybrała piórnik tubę z Soy Luna, który kupiła w Biedronce. Ciekawy piórnik z licencją wystarczy Jej do przechowywania kredek.

3. Zeszyty
Zeszyty- możesz kupić już ,,gotowe", a możesz samemu je ozdobić. Kupowanie zeszytów to moja ulubiona część kompletowania szkolnej wyprawki. Dzięki temu możesz pokazać swoją osobowość, wybierz taki zeszycik, który Cię opisuje, który pokazuje ,,co Ci w duszy gra".
Kubuś Puchatek, Kraina Lodu, Violetta- na to stawiam w tym roku szkolnym. ,,Easy come, easy go"- cytat, który od razu kojarzy Mi się z Tini za sprawą piosenki ,,Great Escape". Ananasowy zeszyt- są tu gdzieś Ananasy Sylwii Lipki? 
Soy Luna- ten serial królować będzie w plecaku Mojej siostry. Znajdą się Tam również zeszyty z Violetty oraz Krainy Lodu.

Szkolne Dodatki:

1. Teczka

Teczka- możesz w Niej przechowywać różne dokumenty, karty pracy itp. Dzięki Niej nic Ci się nie pogniecie i nie zgubi. 
W tym roku wybrałam pakiet kolorowych teczek z Lidla, a siostra teczki z Biedronki z postaciami z Disney'a. Soy Luna, Kraina Lodu i Następcy.

2. Naklejki Na Zeszyty
Naklejki Na Zeszyty- przyklejając kolorową naklejkę z ciekawym wzorem i Swoim imieniem, klasą dodajesz swojemu zeszytowi wyjątkowości. Zresztą w Mojej starej szkole jedna z nauczycielek wręcz wymagała naklejek imiennych na okładkach, za ich brak był ,,minus". 
Soy Luna i The Dog. Naklejki z Takimi licencjami razem z siostrą wybrałyśmy w jednym ze sklepów Biedronka. 

3. Flamastry/ Kolorowe Długopisy
 Flamastry/ Kolorowe Długopisy - osobiście wolę i wybieram  te drugie. Służą mi głównie do podkreślania tematów, mogą się również przydać na min. lekcjach plastyki. Flamastrami siostra maluje różne prace, używa do pisania szlaczków w szkole itp.

4. Kredki
Kredki- w szkole przydają się zarówno tym małym jak i dużym. To dzięki Nim powstają piękne prace, które często pokazują kto powinien iść w kierunku plastyki. Rozwijamy Swoją wyobraźnię rysujący bajkowe ogrody czy krajobrazy ze snów. 







2 komentarze:

  1. Też mam zeszyty z Krainy Lodu... Bardzo ładny plecak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bardzo fajny ten twój plecak, mi też marzy się vans, dzieki twojemu opini chyba się skuszę. Wielkie dzięki za pomoc w wyborze. Ach mam bardzo podobne zeszyty. Pozdrawiam pa pa.

    OdpowiedzUsuń