piątek, 19 sierpnia 2016

[Rocznica Bloga 7/7] Disney Tag

Hej, hej, hej! Witam Was w ostatnim urodzinowym poście! Blog ukończył Rok istnienia dokładnie tydzień temu.
Dzisiaj przychodzę do Was postem Disney Tag. Będą to pytania, które wzięłam z różnych zagranicznych Disney Tag.
Zapraszam!

1. Ulubiona Księżniczka Disney'a?
Jasmine i Arielka

2. Ulubiony zwierzak Disney'a?
Sven

3. Ulubiony Książę Disney'a?
Książę Eryk

4. Gdybyś spotkała Walta Disney'a to co byś mu powiedziała?
Podziękowałabym mu za tak piękne dzieciństwo. Zapytałabym go o proces tworzenia Jego bajek.

5. Ulubiona bajka Disney'a?
Kocham wszystkie bajki Disney'a... Ok. Większość.

6. Pierwszy, obejrzany film Disney'a?
Myślę, że to był Kopciuszek.

7. Ulubiona piosenka z bajek Disney'a?
Libre Soy / Mam Tę Moc

8. Ulubiona Wróżka?
Jelonka z Dzwoneczka

9. Ulubiony Czarny Charakter?
Urszula.

10. Najmniej lubiana bajka Disney'a?
Hmmmm... Lilo i Stich

11. Najsmutniejsza bajka Disney'a?
Bambi

12. Najsmutniejszy moment?
Śmierć mamy Bambiego. Śmierć Mustafy.

13. Najsłodsza postać Disney'a?
Olaf z Krainy Lodu.

14. Czy byłaś w Disneylandzie? Jeśli nie to czy planujesz go odwiedzić?
Nie, nie byłam, ale planuję, marzę o tym, aby go odwiedzić. Może Ktoś mnie tam zabierze? ;'P



5 komentarzy:

  1. O co chodzi z tymi tagami? Czy można po prostu przepisać te pytania na swojego bloga i odpowiedzieć, czy trzeba się pytać o jakieś prawa autorskie czy coś w tym stylu? Jeśli tak, to ja się teraz pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są pytania z różnych zagranicznych tagów ja je wymiksowałam i dodałam kilka swoich, więc identycznego jak ten nie znajdziesz nigdzie indziej. Oczywiście możesz odpowiedzieć na te pytania na swoim blogu, ale nie ukrywam, że byłoby mi miło gdybyś wspomniała, że widziałaś coś podobnego na tym blogu ;)

      Usuń
    2. Spoko, napisałam o tym :) A swoją drogą zapraszam do czytania http://swiatzanki.blogspot.com/2016/08/tak-zwany-tag-o-disneyu.html

      Usuń
  2. Skoro rocznica to i życzenia :D Życzę ci weny na posty i wytrwałego prowadzenia bloga do następnej i kolejnych rocznic! Dziękujemy za poświęcony czas dla pisania! ♡

    Pozdrawiam, Dixie z bloga "Planeta Disneya" [LINK] (proszę o zapoznanie się z ostatnią notką, to dla mnie ważne)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) Wytrwałości, komentarzy i weny <3
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń